Kampanie społeczne powinny skupiać na sobie uwagę i stać na najwyższym poziomie produkcji. Współpraca z instytucjami publicznymi w obrębie wrażliwych tematów wymaga nie tylko spełnienia wielu obostrzeń i wyczucia, ale przede wszystkim: pomysłu. My zaskoczyliśmy widzów, mówiąc Życie to nie bajka… i bardzo dobrze!, bo w prawdziwym można skorzystać z wielu form rzetelnego wsparcia. I na ten temat przygotowaliśmy materiały do działań online.
Przewrotna kreacja to dobra kreacja
Projekt poruszający kwestię przemocy domowej to trudny temat, jednak #mywiemy, jak do niego podejść. Nasza agencja zrealizowała pełną produkcję animacji: od etapu scenariusza, aż po udźwiękowienie.
Aby spot pozostał w pamięci odbiorców i zachęcał do poszukiwania pomocy, przewrotnie podeszliśmy do klasycznych, znanych wszystkim bajek.
Międzynarodowa emisja
Spot stworzony na potrzeby projektu prowadzonego w Polsce i Łotwie emitowany był w serwisach filmowych, mediach społecznościowych, stronach organizacji niosących pomoc ofiarom przemocy oraz na portalach wertykalnych.
Produkcja, zgodnie z celami, uświadamia społeczeństwo, ale również wskazuje konkretne podmioty, które mogą pomóc odbiorcom w trudnej sytuacji. Stała się jedną z wizytówek kampanii, określając jej charakter mediowy i przesłanie: każdy z nas zasługuje na HAPPY END!