Nasza animacja w patoklimacie to produkcja, która podchodzi do tematu używek w nietypowy sposób. Zadbaliśmy, aby zarówno od strony wizualnej, jak i językowej, przykuwała uwagę młodych ludzi. Jest ona zaczynem do przemyśleń i głębokiej dyskusji, a jednocześnie precyzyjnie wyraża stanowisko Klienta.
Klimat nie do podrobienia
Posłużyliśmy się niecodzienną stylistyką w warstwie graficznej i montażowej. Z elementem humoru odnieśliśmy się do memowych smaczków. Postawiliśmy na mocne słowa, wyraziste kolory i nie tak grzeczne formy.
Wszystko, aby puścić oko i dotrzeć do grupy docelowej. Jednocześnie przedstawiliśmy im klarowne przesłanie merytoryczne Ministerstwa. Film skierowany do nastolatków musi być dosłowny i mocny w przekazie. Tylko wtedy zostanie zauważony.
It’s all about the buzz
My pokazujemy statystyki, mówimy o faktach i skutkach zatrucia – także o tym najpoważniejszym, czyli o śmierci. Komunikat „zażywasz – przegrywasz” potęgujemy obrazem w kontrastujących ze sobą barwach.
Odnosimy się do popkultury, lektor wypowiada się w przesadnie młodzieżowym języku – odbiorcy szybko zrozumieli konwencję. Wszystko po to, aby chociaż na tę jedną minutę zaciekawić nastolatka i skupić jego uwagę. Udało się, a buzz i dyskusje użytkowników po emisji sięgnęły rekordowych wyników.