Gdzie Darek Stolarz, tam wióry lecą? Nie wiemy do końca, ale gdzie się pojawia, tam na pewno przykuwa uwagę odbiorców. Od podstaw zaprojektowaliśmy kampanię skupioną na promowaniu wśród Polaków budownictwa drewnianego. Następnie ją zrealizowaliśmy. A potem jeszcze kolejną edycję…
Klimat na content
Ulubiony stolarz Polaków stał się ambasadorem kampanii digitalowej. Kierowała m.in. do serwisu www wypełnionego merytorycznym contentem w przyjaznej formie. Zadbaliśmy o atrakcyjne animacje oraz produkcje wideo, jak i o patronat czołowych polskich naukowców czy ekspertów branżowych.
Klimat na wyniki
Jednym z zadań była także organizacja prestiżowych konkursów dla inwestorów, środowisk akademickich oraz architektów. W dwóch kolejnych edycjach zaproponowaliśmy koncepcje aktywacji, zadbaliśmy o budowę serwisu zgłoszeniowego, kapitułę konkursową, współpracę z SARP oraz patronami medialnymi. Przeprowadziliśmy kampanię naborową i wypromowaliśmy zwycięskie projekty.