Horticultural EXPO (tzw. Zielone EXPO) to międzynarodowa wystawa i pole do międzynarodowego dzielenia się wiedzą i zieloną technologią. Skupia się na tematach dotyczących środowiska naturalnego, również w przestrzeni miejskiej. Kolejnym gospodarzem wystawy będzie Łódź, która już na kilka lat przed finałem rozpoczęła działania edukacyjne i promocyjne. Z naszym udziałem oczywiście.
Kwitnący projekt
Do projektu podeszliśmy kompleksowo, zaczynając od stworzenia identyfikacji wizualnej oraz strategii działania.
Odpowiadaliśmy za komunikację w social media oraz produkcję spotów, oprawę graficzną, aż po organizację szeregu eventów – imprez, spacerów, gier miejskich i widowisk muzycznych.
Owocne wyniki
Kreacje tworzone w ramach kampanii zyskały międzynarodową widownię, dotarły m.in. na targi w Państwie Środka.
Działania w SoMe zbudowały zaś oddaną społeczność chętnie udzielającą się w dyskusjach.
Nasze wydarzenia, podczas których eksperci spotykali się z mieszkańcami, rozmawiając o idei organizacji wystawy wytworzyły silne poparcie społeczne dla projektu – realizując jego główny cel.