Tu nie było miejsca na żarty. 4U to kampania społeczna Centrum Prewencji Terrorystycznej ABW. Jej cel: przedstawienie sposobu postępowania w przypadku wystąpienia ataku terrorystycznego. I właśnie takie, mocno kinowe, pełne wybuchów, broni, ale też silnych emocji zdarzenie odwzorowaliśmy dla potrzeb produkcji filmowej.
Sztuka przetrwania
Uważaj, uciekaj, ukryj się, udaremnij atak – tak radzi ABW. Zalecenia opracowali specjaliści od bezpieczeństwa.
My zajęliśmy się ich przedstawieniem w spocie filmowym i czterech animacjach. Każda animacja to jedno „U”, wideo zaś łączy je wszystkie, budując pełen napięcia fabularyzowany instruktaż przetrwania dla każdego z nas.
Odbiór? Jest dobrze.
Produkcja główna zdobyła kilkaset tysięcy wyświetleń w początkowych dniach emisji, a wskaźnik pełnych obejrzeń filmu przekroczył aż 85 %!
Pozytywne komentarze na temat produkcji filmowej wyrażali nie tylko użytkownicy, ale również branża filmowa oraz eksperci militarni i funkcjonariusze. To szczególne wyróżnienie – merytoryczne przesłanie jest dla nas ważne na równi z atrakcyjną formą!