SCROLL
Zakres: BRAND DESIGN STRATEGY SOCIAL MEDIA ONLINE MARKETING FILM EVENT MARKETING MEDIA RELATIONS

Kampania dla województwa łódzkiego

Zintegrowane kampanie Regionalnych Programów Operacyjnych to jedno z naszych tzw. core activity. Zajmujemy się promocją Funduszy Europejskich dla poszczególnych regionów Polski od lat, posiadając eksperckie działy, osobne ekipy filmowe czy zespoły influencerskie.

Naszą wizytówką jest samodzielna obsługa wielomilionowej, długofalowej kampanii RPO w Łódzkiem. Nasza współpraca z UMWŁ została wielokrotnie uhonorowana, ale co najważniejsze na stałe wpisała się w krajobraz województwa, realnie wspierając mieszkańców. Podczas dwuletniej edycji kampanii osiągnęliśmy wartość wizerunkową na poziomie… ponad 173 milionów zł!

Jedyna taka kampania

Jedna z największych kampanii RPO w kraju to nasze dzieło. Postawiliśmy na bliskość z odbiorcami, inspirację do działania i promocję dobrych praktyk. Co doceniono na poziomie ministerialnym – już w 2018 roku zmaksymalizowaliśmy inkluzywność działań i zaoferowaliśmy niespotykaną wcześniej jakość techniczną i kreatywną w tego rodzaju działaniach. Pomagali nam zaproszeni aktorzy i prezenterzy (m.in. Agnieszka Więdłocha) i twórcy internetowi (Siostry ADHD, Michalina Grzesiak, Topowa Dycha, Manufaktura Splotów).

Niezależne badania wykazały, że po 24 miesiącach dotarcie naszej kampanii osiągnęło wartość 61 949 510!

Cudzysłów

Nasza współpraca z UMWŁ została wielokrotnie uhonorowana, ale co najważniejsze na stałe wpisała się w krajobraz województwa, realnie wspierając mieszkańców.

Spektakularny sukces

Jak to nam się udało? Niech odpowiedzą liczby. Jedna agencja i: 4000% wzrostu aktywności fanów i ponad 8 mln wyświetleń na FB. 210 wpisów na blogu. 800 postów na TT. 24 webinary. 133 kreacji i artykułów w prasie. 2 mln odsłon GDN, 15,5 mln wyświetleń AdWords. 185 audycji i zwiastunów TV. 10 spotów filmowych. 44 wideo sucess story. 4000 emisji kinowych. 136 produkcji radiowych. 230 nośników OOH. 1 mln emisji w komunikacji publicznej. 2 miliony dotarcia poprzez influencerów. 50 seansów kina letniego. 12 śniadań prasowych i press-tour. 8 dwudniowych eventów plenerowych… 1 pokój zagadek i dinner in the sky… Jedna agencja – ogromny sukces!