Turystyczny brand design
Nie ma lepszej miejscówki na spływ kajakowy w Łódzkiem niż Dolina Pilicy! Skąd to wiemy? Z przewodnika, który sami stworzyliśmy, budując wizerunek tej turystycznej marki. Byliśmy odpowiedzialni za stworzenie identyfikacji wizualnej, w tym logotypu oraz claimu, treści, map, szatę wizualną wydawnictwa oraz weryfikację oferty turystyczno-gastronomicznej. Zawsze wiemy, o czym piszemy, więc gdybyście potrzebowali przewodników na spływ kajakowy nurtem Pilicy – jesteśmy gotowi!
Szerokie wody
Projekt „Podnoszenie jakości zasobów turystycznych Doliny rzeki Pilicy poprzez rozwój infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej w Powiecie Tomaszowskim” wymagał od nas połączenia wielu kompetencji i umiejętności logistycznych. Jednak kto jak nie my? Oprócz przygotowania przewodnika w wersji drukowanej i online stworzyliśmy przyjazną stronę internetową wraz z systemem QR. Na etapie launchu zorganizowaliśmy też seminarium branżowe.
Zgrany zespół, umiejętności i konsultacje z Klientem to klucz do sukcesu!
Kurs na Pilicę
Projekt polegający na łączeniu różnych dziedzin i wyspecjalizowanej wiedzy wymaga ogromnej odpowiedzialności – my wiemy, że damy radę. Marki turystyczne to niezwykle ciekawe projekty, integrujące myślenie strategiczne z dynamicznymi zmianami otoczenia. Wymagają wizyt studyjnych, śledzenia trendów i zmian w zachowaniu społeczeństwa.