Kampania STOP FASD
Za naszą sprawą topowe influencerki, którym temat parentingu z pewnością nie jest obcy, połączyły siły. Po co? Żeby zapalić czerwoną lampkę i skutecznie powiedzieć STOP groźnemu zjawisku, jakim jest spożywanie alkoholu w ciąży. Projektowanie kampanii społecznej w tak słusznej sprawie to zawsze duże wyzwanie i ogromna satysfakcja
Influencerki kontra FASD
Nasza koncepcja zakładała produkcję spotu z popularnymi blogerkami, youtuberkami i pisarkami… oraz ich rodzinami, w tym oczywiście dziećmi. Gościliśmy familie: Aleksandry Radomskiej, Michaliny Grzesiak, Anny Piaszczyńskiej, Agnieszki Kowalewskiej oraz Karoliny Kalis. W kolejnych filmach wystąpili też pracownicy ośrodków pomocy, odkrywając realia życia z FASD. Z produkcji biły emocje i szczerość, co doceniły rzesze odbiorców!
Udało się!
Wiralowy charakter pomógł w szerzeniu wiedzy i przestrogi. Stworzony serwis www posłużył za merytoryczną przystań dla odbiorców. Kampania odbiła się echem nie tylko w internecie, ale też w telewizji, radiu i prasie.
Co ważne, wypłynęła daleko poza granice Łódzkiego, rezonując w całym kraju. Jej szacunkowe AVE sięgnęło 1 695 430 zł przy dotarciu publikacji na poziomie 1 224 500.