Promocja polskiej turystyki
Kampanie marketingowe dla Polskiej Organizacji Turystycznej to wyjątkowo przyjemne zadanie. Realizowaliśmy je wielokrotnie, również w aktywacjach pod patronatem Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Akcje „Na wsi najlepiej”, „Dobry biznes na wsi” i „Dobre smaki na wsi” to zintegrowanie kampanie połączone z prowadzeniem ogólnopolskich aktywacji konkursowych. Skupiały się na promowaniu właściwych praktyk i unikatowych miejsc czy interesujących przedsiębiorców.
Influencer na wsi
Do wspólnych podróży zaprosiliśmy czołowych blogerów i youtuberów turystycznych oraz portal Slowhop.
Najciekawsze miejscówki odwiedzali m.in. uwielbiani przez odbiorców twórcy projektów Janina Daily, Krystyno nie denerwuj matki, 10 minut spokoju i Topowa Dycha.
Rzadko zdarza się takie logistyczne wyzwanie w ramach jednej akcji – czołówka influencerów odwiedza miejsca odległe od siebie o setki kilometrów, tworząc genialny content.
Polska w obiektywie
Współpraca przy tych projektach to wielokanałowe działania reklamowe, organizacja konkursów, czy eventów o randze ministerialnej. Przez miesiące pochłaniało nas także tworzenie inspirujących wideo oraz wydawnictw drukowanych z materiałami zbieranymi w każdym regionie kraju.
Nasza ekipa filmowa skupiała się na pięknie przyrody, wyjątkowych ludziach i uchwyceniu „ducha” polskiej wsi…