Unia Europejska zmienia Polskę już od ponad 20 lat, a my zmieniamy sposób patrzenia na Fundusze Europejskie w kolejnych województwach i pokazujemy efekty unijnych projektów od ponad dekady.
Mówienie o Funduszach Europejskich prostym językiem to nasza specjalność. Wiemy, jak przedstawić formalne zapisy w zrozumiałej formie. Ale przede wszystkim wiemy, jak pokazywać pozytywne zmiany poprzez głębokie emocje i ludzkie historie. Specjalizujemy się w wielokanałowych, nagradzanych kampaniach naborowych i wizerunkowych realizowanych dla poszczególnych regionów. Odpowiadaliśmy m.in. za działania w województwie łódzkim, opolskim, kujawsko-pomorskim czy małopolskim.
Wartości, idee, ludzie
Kolejnym województwem, które powierzyło nam swoją kampanię jest Wielkopolskie. Objęliśmy historycznie największe działania wokół FE w tym regionie! Na początek: big idea, hasło i key visual. Wiemy, że te elementy powinny działać na emocje, trafiać w samo serce. Hasło „Zmiany tworzymy razem” to kilka prostych słów, które spełniają te warunki. Porusza, buduje poczucie wspólnoty, ale unika przesadzonego patosu. Bez problemu zidentyfikują się z nimi odbiorcy, czyli mieszkańcy Wielkopolski i wszyscy, których działania są z Wielkopolską związane.
Hasło zwraca uwagę na to, że działamy razem, wspólnie, dla dobra naszego i regionu – zaznaczona jest kolektywność, wspólnota. Jest to krok do przodu, naturalna ewolucja stosowanego wcześniej hasła, pod którym komunikowane były tutejsze Fundusze Europejskie, czyli „Zmieniamy Wielkopolskę”. Zmiany nadal wybrzmiewają, w końcu są jednym z najważniejszych aspektów oddziaływania FE w regionie, ale widoczna jest również wspólnota, wspólne działanie, tak ważne w kontekście wartości UE. Podkreślany jest fakt, że Fundusze Europejskie działają dzięki ludziom, bez nich i bez ich zaangażowania nie byłoby zmian, które niosą.
Główka pracuje!
Szczęśliwie w trakcie naszej obsługi kampanii przypadło dwudziestolecie Polski w Unii Europejskiej! Spot filmowy Wielkopolski przygotowany z tej okazji zaskoczył wszystkich. Nasza produkcja to radość, luz, atmosfera sukcesu, kilkanaście planów filmowych, znane twarze i mrugnięcie okiem do fanów seriali The Office czy 1670. To musiało się udać!
Jesteśmy ekspertami w zakresie identyfikacji marki Fundusze Europejskie. Potrafimy dostosować się do ogólnoeuropejskich wymogów, jednocześnie uwypuklając wyjątkowy charakter i unikatowe cechy danego regionu. Dzięki temu nasze kampanie wojewódzkie zawsze się od siebie różnią, a przyświecają im te same wartości. Wspólnie z Wielkopolską stawiamy na ludzi, co widać w kolejnych kreacjach graficznych.
Codzienna realizacja, codzienne sukcesy
Po koncepcji przyszedł czas na widoczne i wysokozasięgowe działania. Komunikaty docierają do grup docelowych m.in. poprzez media społecznościowe, prasę, promocję w Internecie, wydarzenia i nośniki OOH. Zadbaliśmy o precyzję komunikatu, głębokie zrozumienie regionu, świetny research i niebanalny content.
Region dobrze zgrany
Jednym z najważniejszych punktów styku z odbiorcami jest serial. Nie byle jaki – aż 70 różnorodnych, dopracowanych i autentycznie ciekawych odcinków. Pokazują one różne oblicza województwa, niezwykłych ludzi, tradycje, nowoczesne osiągnięcia, piękno przyrody czy zaawansowane technologie. Przemierzamy setki kilometrów, docierając do spektakularnych inwestycji i najciekawszych osób pod słońcem!
Dziennikarskim okiem przyglądamy się im w ramach cyklicznego videocastu, nadawanego ze studia. Pełny gości, wywiadów i rzetelnych, aktualnych informacji program profesjonalnie udokumentował wielkopolskie sukcesy.
Pokazujemy historie beneficjentów i wnioskodawców – ludzi, którzy skorzystali ze wsparcia Funduszy Europejskich. Poruszamy różnorodną tematykę, począwszy od kultury, nauki poprzez nabory, szkolenia, przeciwdziałanie wkluczeniom społecznym, kończąc na ochronie środowiska w regionie.
Największa kampania FE w Wielkopolsce zmienia sposób postrzegania Funduszy wśród mieszkańców. Spójna i aktualna strategia, ujednolicenie przekazu, profesjonalizacja treści, komunikacji oraz kreacji. Wyjątkowe eventy oraz produkcje filmowe, świeże spojrzenie i lata doświadczenia. Wszystko owocuje rewelacyjnymi wynikami. Zmiany tworzymy razem, naprawdę warto mówić z nami o Funduszach!
Działania w ramach kampanii:
- Prowadzenie i moderacja komunikacji SoMe na platformach: Facebook, X, YouTube, LinkedIn
- Prowadzenie płatnych kampanii w ramach mediów społecznościowych
- Produkcja 30 videocastów
- Koncepty i produkcja 2 filmowych spotów promocyjnych
- Produkcja i publikacja 70 odcinków serialu
- Organizacja plebiscytu i obsługa eventów
- Wsparcie merytoryczne i wizerunkowe Klienta
- Emisja 125 artykułów prasowych
- Opracowanie e-poradnika
- Przygotowanie materiałów graficznych
- Realizacja 5 eventów prasowych
- OOH w miastach (billboardy, citylighty)