INGKA CENTRES. SoMe PORT ŁÓDŹ

APLAN MEDIA to również agencja wspierająca z powodzeniem Klientów sektora prywatnego, na co mamy twarde dowody. Jednym z nich jest roczne prowadzenie intensywnej komunikacji w social media i wsparcie wizerunkowe dla centrum handlowego PORT ŁÓDŹ, należącego do prestiżowej grupy INGKA CENTRES.

Pozwoliło nam to zebrać cenne doświadczenie i insighty, w końcu wielkopowierzchniowe centra przyciągają codziennie tysiące klientów, zarówno w realu, jak i w sieci.

Coraz bliżej ludzi
Postawiliśmy sobie ambitne cele – być maksymalnie blisko ludzi, przy globalnym charakterze brandu. Skupialiśmy się na zrównoważonym rozwoju, wsparciu lokalnej społeczności, obszarze CSR. Nie zapominaliśmy o trendach, przyzwyczajeniach klientów i angażowaniu odbiorców.

Wszystko to w symbiozie z aspektem biznesowym, zachętą do spędzania czasu w centrum oraz promocją dostępnych w ofercie marek. Dodatkowo stały przed nami historyczne wyzwania dla branży związane z sytuacją epidemiologiczną.

Udało się!
Wspólna praca nad strategią, dogłębne poznanie specyfiki lokalnego rynku i stałe monitorowanie wyników. To sprawiło, że profile PORT ŁÓDŹ na Facebooku i Instagramie nabrały jeszcze więcej kolorów. Stworzyliśmy setki postów zaprawionych wciągającym contentem, wysokiej jakości kreacjami i krok po kroku coraz mocniej zacieśnialiśmy więzi z mieszkańcami.

Odpowiadaliśmy za codzienną moderację treści i bezpośredni kontakt z klientami. Postawiliśmy na jakość, jak zawsze. Wysyłaliśmy w teren fotografów, drony, a nawet psiaki. Tworzyli z nami topowi influencerzy z regionu. Wychodziliśmy poza internet, biorąc udział w licznych eventach. A w sieci organizowaliśmy szerokozasięgowe aktywacje konsumenckie, optymalizując wsparcie reklamowe. Zewnętrzna analiza wyników wykazała, że robiliśmy to dobrze!