Ogólnopolską aktywację – rodzinny turniej ze zdrowym odżywianiem w tle zaprojektowaliśmy od kuchni. Podobnie jak towarzyszącą mu kampanię promocyjną i setki apetycznych materiałów edukacyjnych. A nasz internetowy serial zjednał sobie wiernych fanów…
Wszystko, by nakłonić Polaków do zmiany trybu życia na zdrowszy. Projekt powstał pod patronatem Ministerstwa Zdrowia.
Przepis na dobrą kampanię
Postawiliśmy na grywalizację – digitalowy cykl rodzinnych, codziennych wyzwań. Każde promujące jedną pozytywną zmianę w kwestii odżywiania lub aktywności fizycznej.
Naturalnie, w turnieju rodzin nie zabrakło nagród i dużej dawki porad. Kolejne tygodnie to czas odkrywania tworzonych przez nas odcinków serialu, animacji czy infografik i artykułów. W końcu nauka przez zabawę jest najskuteczniejsza.
Dobre wyniki
Sercem kampanii stał się serwis konkursowy – potężne narzędzie dla uczestników oraz baza merytoryczna dla każdego użytkownika. Bogate źródło smacznie podanych treści edukacyjnych tworzyliśmy wraz z ekspertami NCEŻ, niejednokrotnie burząc żywieniowe stereotypy.
Co szczególnie cieszy: sukces Rodzinnej Akcji sprawił, że do tej pory odbywają się jej kolejne edycje, tak szeroko promujące zdrowy styl życia.