Ekologia, także jako element ESG, są ważną wartości naszej agencji. Dlatego chętnie angażujemy się w kampanie społeczne skupione na ochronie środowiska. Takie jak roczna obsługa wizerunkowa projektu „Droga do czystego środowiska”.
Jakość formy i treści
Wielokanałowa kampania miała na celu promowanie postaw ekologicznych oraz edukację społeczeństwa w zakresie ochrony środowiska. Wiedzieliśmy, że miks storytellingu, nietypowe osadzenie fabularne oraz potężne wsparcie topowych twórców internetowych to prosta droga do sukcesu.
Zahaczała ona także o nieco futuryzmu, różnorodność treści, odmienne spojrzenia i solidną, ale zrozumiałą warstwę merytoryczną. Co istotne, część kampanii została stworzona z myślą o najmłodszych odbiorcach.
Content first
Stworzyliśmy serwis www kampanii, a także wyprodukowaliśmy 12 odcinków serialu animowanego. 20 produkcji wideo to dzieło zaproszonych influencerów, a wśród nich: emce, Topowa Dycha, Kamil In Travel, Planeta Faktów, The Kretka, Cyprian, Świat Matyldy oraz Zaczarowany Świat Sary.
Do naszych zadań należała również organizacja wydarzeń online, webinarów, tworzenie materiałów edukacyjnych, a także prowadzenie kanałów SoMe.