Wieloletnia współpraca z najważniejsza organizacją rządową skupioną na promocji rodzimej turystyki wymaga doświadczenia w każdej sferze promocji i mobilności. Poczucie misji, międzynarodowe insighty i obcowanie z pięknem kraju są warte tysięcy godzin pracy.
Nasze produkcje podbijały choćby rynek singapurski…
Partner w czasie pandemii
A prawdziwe wyzwania przyszły wraz z zamrożeniem turystyki w czasie pandemii koronawirusa. Wspieraliśmy POT w komunikacji, współorganizując akcję „Odpoczywaj w Polsce”. Bezpieczeństwo Polaków i pomoc przedsiębiorcom stały na pierwszym miejscu.
Liczyła się rzetelna informacja i empatia. Gdy powróciła możliwość podróżowania, priorytetem było zaś wsparcie branży turystycznej.
Mistrzowska kampania
Braliśmy udział w kampanii informacyjnej Bonów Turystycznych, a także odpowiadaliśmy za digitalową aktywację konsumencką „Złoty Certyfikat POT”. Zwieńczeniem 2021 roku była kompleksowa organizacja IV Turystycznych Mistrzostw Blogerów. Odpowiadaliśmy za przeprowadzenie plebiscytu, nabór influencerów (m.in. Hasające Zające, Voyagerka, My na szlaku) oraz cross-mediową, wielopłaszczyznową kampanię reklamową akcji i galę finałową.