SCROLL
Zakres: STRATEGIA CONTENT MARKETING ANIMACJE WEB DESIGN

Misja: zmienić nawyki żywieniowe

Ogólnopolską aktywację – rodzinny turniej ze zdrowym odżywianiem w tle zaprojektowaliśmy od kuchni. Podobnie jak towarzyszącą mu kampanię promocyjną i setki apetycznych materiałów edukacyjnych. A nasz internetowy serial zjednał sobie wiernych fanów…

Wszystko, by nakłonić Polaków do zmiany trybu życia na zdrowszy. Projekt powstał pod patronatem Ministerstwa Zdrowia.

Przepis na dobrą kampanię

Postawiliśmy na grywalizację – digitalowy cykl rodzinnych, codziennych wyzwań. Każde promujące jedną pozytywną zmianę w kwestii odżywiania lub aktywności fizycznej.

Naturalnie, w turnieju rodzin nie zabrakło nagród i dużej dawki porad. Kolejne tygodnie to czas odkrywania tworzonych przez nas odcinków serialu, animacji czy infografik i artykułów. W końcu nauka przez zabawę jest najskuteczniejsza.

Cudzysłów

Co szczególnie cieszy: sukces Rodzinnej Akcji sprawił, że do tej pory odbywają się jej kolejne edycje, tak szeroko promujące zdrowy styl życia.

Dobre wyniki

Sercem kampanii stał się serwis konkursowy – potężne narzędzie dla uczestników oraz baza merytoryczna dla każdego użytkownika. Bogate źródło smacznie podanych treści edukacyjnych tworzyliśmy wraz z ekspertami NCEŻ, niejednokrotnie burząc żywieniowe stereotypy.