SCROLL
Zakres: STRATEGIA PRODUKCJE FILMOWE SOCIAL MEDIA EVENTY MEDIA RELATIONS DIGITAL MARKETING GRAPHIC DESIGNS

Promujemy łódzkie

Kampania RPO w Łódzkiem, za którą odpowiadaliśmy od 2018 roku przyniosła zachwycające rezultaty i zdobyła uznanie na arenie międzynarodowej.

Z tym większą przyjemnością przystąpiliśmy do jej kolejnej edycji. Doświadczenie, znajomość tematu i apetyt na więcej sprawiły, że chociaż działania wciąż trwają, ich wyniki już satysfakcjonują. Kampania „Z ludzkiej perspektywy” to powiew świeżości w świecie FE. Inkluzywność i skupienie na człowieku wybrzmiewają m.in. w produkcjach wideo, które każdego roku są nagradzane przez branżę!

Trzy lata efektów

Spoty filmowe tworzone dla RPO WŁ w 2021 i 2022 roku zostały uhonorowane głównymi nagrodami na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym EnergaCAMERIMAGE. Wyzwaniem dla kampanii był czas pandemii oraz konfliktów za wschodnią granicą, co wymagało od nas zmiany podejścia, rzetelności i odpowiedniej strategii.

Zaangażowanie w pomoc potrzebującym udowodniło, że FE naprawdę są blisko ludzi. Z dumą wraz z Klientem wykorzystywaliśmy narzędzia kampanii do szerzenia dobra. A gdy zaakceptowana została kolejna perspektywa unijna z rekordowymi kwotami wsparcia dla regionów, wiedzieliśmy, że będzie się działo

Cudzysłów

Promujemy FE w każdym obszarze przestrzeni mediowej od digitalu i codziennej komunikacji w SoMe, przez telewizję, radio, outdoor, aż po eventy. Cykl naszych imprez plenerowych był jednym z największych w regionie, co zaowocowało nominacją do nagrody MP Power Awards.

Sprawdzony partner, wymierne sukcesy

Jako partner UMWŁ odpowiadamy za pełną strategię oraz linię kreatywną działań cross-mediowych. Każdego dnia przemierzamy Łódzkie z kamerą, organizujemy spotkania dla przedstawicieli mediów czy redagujemy kolejne artykuły prasowe. Kampania „Z ludzkiej perspektywy” obecna jest w życiu mieszkańców codziennie, a wskaźniki reklamowe stanowią na to dowód. Jednak prawdziwym sukcesem jest realne budowanie świadomości o skali zmian zachodzących dzięki FE i wzrost liczby chętnych na zostanie kolejnymi beneficjentami środków unijnych.

3 lata prowadzenia kampanii
2 nagrody Energa CAMERIMAGE